Lionsclub “Rhoon Oude-Maas” en bridgeclub “De Stokpaartjes” organiseren op zaterdag 22 april 2023, het Benefiet bridgefestival in Poortugaal. Iedereen die gezellig een dag wil bridgen kan zich inschrijven. De drive vindt plaats in de zalen van “De Brinkhoeve”. Er wordt gespeeld in 3 lijnen, op het eigen spelniveau. In elke lijn zijn mooie prijzen. In de A-lijn wordt gespeeld om de begeerde wisselbeker. De organisatie verzorgt koffie met wat lekkers, een uitstekend warm – en koud lunchbuffet en drankjes en hapjes. Doet u mee?  De Brinkhoeve is gevestigd aan de Kerkstraat 12 in Poortugaal. Aanvang drive: 10.00 uur, aanwezig om 09.30 uur. Prijsuitreiking is rond 17.30 uur.

Door veel zelfwerkzaamheid blijft het inschrijfgeld gereduceerd tot € 45,00 per paar.

U schrijft zich in door dit bedrag over te maken op bankrekening NL27INGB0008092147 t.n.v. M. van Praag o.v.v. de namen van beide deelnemers en uw speelsterkte. Bellen kan natuurlijk ook met 010-5013625, of mail naar vpraag@kabelfoon.nl

Ook sponsors zijn weer van harte welkom. Vanaf € 50,00 kunnen zij adverteren in het programmaboekje. De opbrengst is dit jaar bestemd voor de Stichting “De Zeeland”. Zij verzorgen vaarten met het mooie zeilschip. Hun missie is kinderen en volwassenen met een (fysieke)beperking een leuke dag te bezorgen op het water, waarbij letterlijk en financieel drempels worden weggenomen.

Graag tot ziens op 22 april a.s. in Poortugaal.